• Groups

  • OpenKM has many interesting features, but requires some configuration process to show its full potential.
OpenKM has many interesting features, but requires some configuration process to show its full potential.
Forum rules: Please, before asking something see the documentation wiki or use the search feature of the forum. And remember we don't have a crystal ball or mental readers, so if you post about an issue tell us which OpenKM are you using and also the browser and operating system version. For more info read How to Report Bugs Effectively.
 #823  by jbriones
 
Buenos días estoy intentado cargar los grupos con el usuario system y en el path le pongo la unidad donde esta openkm y los ficheros de configuracion de grupos y el resultado es:

Property Group definition path
C: (Acceso denegado)

No puede ser un priblema de permisos, en el sistema estoy logeado como administrador ??

Saludos
 #827  by jllort
 
Un detalle -> Los ficheros de traducciones, que no son el fichero que estas intentando subir deben siempre encontrarse en el home del jboss ( me refiero a los ficheros PropertyGroupBundle* y PropertyGroupValues*)

El fichero que estas intentado subir, que es el que registra las propiedades de grupo, en principio puede estar en cualquier ubicanción, una vez registrado ya lo puedes eliminar.

Dicho esto, piensa que el usuario system del OpenKM no tiene nada que ver con ningun usuario del sistema operativo, sino que los privilegios máximos que tiene OpenKM son heredados del usuario que esta ejecutando el jboss, aquí podría darse el caso de que tivieses algun problema.

Debes indicar la ruta completa del fichero, c:\\ruta\\fichero.cnd etc...

Dame más información en caso de que continue sin funcionarte.
 #829  by jbriones
 
Gracias jllort solucionado, lo unico que me faltaba era el nombre del fichero my:groups.cnd

About Us

OpenKM is part of the management software. A management software is a program that facilitates the accomplishment of administrative tasks. OpenKM is a document management system that allows you to manage business content and workflow in a more efficient way. Document managers guarantee data protection by establishing information security for business content.